„Nemisoginul”


Stiati ca nu toti barbatii sunt misogini? Stiati ca se pot schimba?

misoginism-la-maxim

Prietenul meu din lista virtuala, m-a sunat zilele trecute, si mi-a spus acest secret:

-Sunt un barbat model Mandeo! Acum imi inteleg si sotia si progeniturile si ne intelegem de minune!
-Bine „Gogule”! zic eu(cand „simt pe cineva aproape”, cu acest apelativ ma adresez) Uimeste-ma!
-Stai sa vezi:
-In urma cu doi ani, veneam de la servici, foarte obosit dupa opt ore de munca, de luni pana vineri. In drum spre casa, ma intalneam cu un vecin si sorbeam vreo doua „voci” inainte de masa. Este chiar recomandat! Iti face pofta de mancare!. Apoi imi sunam sotia si ii spuneam :
-„Fa draga”, in 10 minute sunt casa! Pune-mi de mancare! Vezi sa nu fie nici fierbinte dar nici calda! Ai inteles draga fa?!
-Da scumpule! Am inteles!

Dupa ce am mancat, m-a lua o oboseala de picam din picioare…..si vreo ora, maxim doua, trageam pe dreapta, insa inainte ii spuneam dragei mele sotii:
-Fa iubire, vezi ca ma bag la somn, sunt ostenit! Ai grija cand or’ veni uratii aia de seamana cu tine de la scoala, sa nu faca zgomot, ma cunosti ca sunt irascibil, daca ma trezesc din somn! Ok?
-Da scumpule! Am inteles!

MarketOnline
Ma trezeam din somnul de frumusete, dadeam pe tv. la fotbal, insa ceva nu era in regula. Asa ca iar ma adresam iubirii mele:

-Fa’ de cate ori ti-am zis ca e sambata fa’? Si sambata e etapa? Du-te fa’ iubire ca am arsuri de la mancarea asta sarata si fierbinte, ia si tu un pet de 2,5 litri de bere, sa-mi potolesc setea, ca nu mai pot! E numai vina ta! Insa te iert fa’, ca-mi esti nevasta! Daca nu eram eu, draq’ te mai lua de nevasta! Hai te rog, misca mai repede, ca nu mai am rabdare!

Se duce sotia, aduce berea. 0-1 Steaua-Ceahlaul, eu nervos, imi venea sa ii crap capul muierii:
-Faaaaaaaa, e caldaaaaaaa faaaaaaaa, numai tu esti ghinionul stelutei mele faaaaaa, se duce tara asta de rapaaaaaa fa cu oameni ca tine!
Bine ca ai un barbat ca mine la usa! Te iert du-te draq’ ca imi esti consoarta! Hai fa pasi si adu’ un pahar, iar restul de bere o bagi in frigider, mi-o aduci dupa ce se termina meciul! Vezi ca e minutul 49 , fa socoteala du-te draq, ca ai liceul!
-Multumesc de intelegere iubitule! La sfarsitul partidei, o sa ai o bere brumata!
anti-virus.ro
-Ai draq moldoveni, zic si mai sorb cu nesat din bere….Min 45 pauza……
Vine sotia cu o bere receeeee……Wow 1-1….Gooooooooooooooooooollllllllllllllllll!!! Vezi faaaaaa, cum ai adus berea au si egalat astia, vezi fa , cand iti spun ca eu, am mereu dreptate, nu? Hai sa te pup da-te draq ca sunt ceva mai dulce acum, da nu mult ca te-nveti.

Min 90+3..2-1 pentru Steaua…Gooooooooooolllllllllllllllllllllll si petul e Goooooooooooolllllllllllllllllllllllllll!!! Satisfacut si bine „cinstit”, ma uit la femeia mea……Wow ce frumoasa e……ce forme areeeeee…..

-Iubireeeeee, hai la tata sa te giugiulesc un pic. Imi iau nevasta Mandeo si ne iubim ca doi porumbei. De atunci, nu am mai avut probleme in casnicie! Berea si fotbalul fac casa buna cu sexul, iar sexul face cat 70% dintr-o relatie. M-am schimbat mult! Casnicia te schimba! Tie, cum zici ca-ti merge? Tie, celui ce citeste?!

Germanos.ro

Lasă un comentariu